Monday, July 09, 2007
Apa kelainan pada iklan-iklan ini?
Cuba perhatikan iklan-iklan di bawah ini. Iklan-iklan ini cuma boleh didapati di satu tempat di Malaysia ni.

Soalan cepumas untuk pembaca:

1. Apa kelainan yang anda dapati dalam iklan-iklan dibawah?
2. Kenapa boleh jadi begini?


Penerangan gambar: Iklan CELCOM dengan gambar Maya Karin
Sumber: http://maximpak.blogspot.com



Penerangan gambar: Iklan HOTLINK/ MAXIS
Sumber: http://maximpak.blogspot.com



Penerangan: Iklan SUNSILK dengan beberapa model.
Sumber: DPPWP



Penerangan: Iklan CELCOM lagi.
Sumber: DPPWP



Penerangan: Iklan AM ASSURANCE
Sumber: DPPWP


Jawapan penganjur akan disiarkan dalam entri akan datang. Jangan lupa datang lagi.

Jawapan-jawapan pilihan dari pembaca juga akan disiarkan dalam entri akan datang. Jawapan terbaik akan menerima hadiah misteri dari penganjur.

Taipkan jawapan anda di ruangan komen yang disediakan. Terima kasih
posted by Awan Badai @ 11:19 AM  
6 Comments:
  • At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Iklan2-teringat sewaktu ana 1st time ke kelantan..ternampak iklan sebigini sopan di depan Safar Inn, KB..
    tersenyum sendirian cz masa tue ana tau yang di sini ada 1 kelainan yang cuba ditadbirkan..

    moga2 pentadbiran itu terus dikekalkan..

    pentadbiran yang menTUANkan ISLAM..

    *dapat pahala orang yang pacak papan iklan, tu kan..<

     
  • At 2:54 PM, Blogger Muhammad JW said…

    sebelum ni, majlis perbandaran kota bharu bandaraya ISLAM

    akan datang, majlis daerah ketereh perbandaran ISLAM!!!<

     
  • At 8:21 PM, Blogger zackyah fimiyun said…

    owh

    itu adalah bandaraya kuala lumpur 5-10 tahun akan datang.

    realistik?
    atau
    hanya khayalan semata2?

    ada berani?<

     
  • At 9:32 PM, Blogger Hanna J. Potter said…

    hm...iklannye mcm ni sbb rambut tu aurat la kan?<

     
  • At 2:29 PM, Blogger aria ayumi said…

    erm.. klw kat kelantan... klw nak iklan guna model gegirl... mesti kene pakai tudung.. pdhal model tu ukan pakai tudung pun...<

     
  • At 2:32 PM, Blogger diya said…

    tersenyum tengok iklan tu...

    bkn tak pernah sampai ke kelantan.Byk kali dah sampai ke kelantan. Tp sy xpernah perasan papan iklan tu. Mungkin sbb dlm long journey..sy selalu tidur dlm kereta sementelah bkn sy yg drive.

    Tp skali tgk dh boleh agak di mana terdapat iklanĀ² ini.

    Comfirm kelantan<

     
Post a Comment
<< Home
 


SHARINGAN:
Not only meets the EYE


"Lihat, belajar, aplikasi dan pengaruhi..."

Photobucket - Video and Image Hosting

Dell Coupon Code
Hit Counters
Online Users

Locations of visitors to this page

Malaysian Muslim Blogs

 
About Me

Name: Awan Badai
Home: Indera Mahkota, Pahang, Malaysia
About Me:
See my complete profile

Shout Box





Previous Post
Archives
Template By
Free Blogger templates